未满十八岁勿关注。
狂热信徒,三小时煲汤热度。
ACG入门,非死忠反应冷淡。
冷门控,像幽灵一般存在着。

By your side - 大間々昂

I used to think I'm all alone
我曾以为我是孤独一人
Like no one is there for me to talk to
无人可体会我的心
I used to think the sky is grey
我曾经以为天空是灰暗的
Until the day I met you
直到那天遇到你
But now I know that I have you
但我知道有了你的陪伴
so I don't care what somebody might say
所以我不在意别人会说什么
And now I see the world has brightened
如今我的世界因你而豁然开朗
cause you came and changed my life
是因为你的到来改变了我的人生
Everyday Every night Anytime Anywhere
每天 每夜 何时 何地
I can just close my eyes and I see your smile smile smile
每当我闭上眼睛 你的笑容一直在我眼前


I have you by my side
你伴我左右
You have me by your side
我伴你左右
Even when I'm in the dark I see the light
即使在黑暗中我也看到了光明
I'm with you all the way
我会一直陪伴你
You're with me all the way
你会一直陪伴我
You came and saved me through the night......
你的到来将我从黑夜中拯救……
So I promised you
所以我向你保证
I'll be by your side
我会一直陪着你


never gonna leave your side
永远不会离开你


Everyday Every night Anytime Anywhere
每天 每夜 何时 何地
When I look in your eyes you make me feel right right right
每当我看着你的眼睛 我知道你是我的命中注定


I have you by my side
你伴我左右
You have me by your side
我伴你左右
Even when I'm feeling down I never cry
即使在我难过时我从未哭泣
I'm with you all the way
我会一直陪伴你
You're with me all the way
你会一直陪伴我
Even when I can't see the stars I know
即使当我无法看见星空 我知道
I have you by my side
你伴我左右
You have me by your side
我伴你左右
Even when I'm in the dark I see the light
即使我在黑暗中我也能看见希望之光
I'm with you all the way
我会一直陪伴你
You're with me all the way
你会一直陪伴我
You came and saved me through the the night ....... So I promise you
你的到来将我从黑夜中拯救……所以我向你保证


I'll be by your side
我会一直陪着你

评论
热度 ( 2 )

© -GHOST- | Powered by LOFTER